2013年5月14日 星期二

球場牧養Dream Maker (part 2) 球員的說話


一隊波唔單只訓練,嬴比賽。生命結連、兄弟情誼。每個人、每次個訓練、每個戰術都係真正的球場牧養


輝仔給隊員的話2013-5-10


輝仔: 有人話我長大了少了笑容 (會黑面) ,可能試過經歷挫折,難接受那種失敗感正在很迷茫中。
但最近發現我更珍惜任何面前及之前的人同學,朋友,家人,隊友,波友。其實我覺得我是個負責任的人。在某些事情上我相信有付出才有成果。全賴有一班教會朋友一直在背後支持我鼔勵我,話咁快就識左你地 7 年了 , 7 年時間內教我如何與別人溝通,牌氣控制,多謝你地

100人都說讚
隊友回應:
聰: 成日笑的輝仔係最可愛的,哈哈
tao: 我無乜野可以送比你, 只係想講句 「一日不放棄, 一日不失敗」...加油



隊員亞禧的心聲


禧:我在Dream Maker 都快4年了,以下是我的一些感想.
我覺得自己好幸運,首先自己對籃球好熱血+熱愛,我相信每位對籃球充滿熱誠的巴打,每當睇NBA比賽,甚至香港甲一,都會想,如果場上有我在,那有多好,但那時候可以真正叫做實踐下而個小小既夢想,往往係中學學界既時候,但畢業後,甚至上到大學,甚至出來工作,往往好多因素(職業,環境,社交圈子)而令到這些曾經為籃球瘋過的巴打變成真真正正遙不可及既[夢]想,.幸好到我而家出左黎做野,都可以有一班固定波友/隊友有機會俾我繼續係籃球有學習,有突破,而這正正是Dream Maker 的波友給予我而個小小既機會.
3on3/4on4,球隊練習,到真正比賽,3樣野完全拉不上關係,我而家先漸漸明白,何解經驗對於一個職業球員係咁重要,往往就算你街頭籃球玩哂,去到全場既立體性你又未必掌握到;就算練習純熟,到真正比賽個份臨場既壓迫感你又可能未必控制到,所以我覺得好幸運係Dream Maker 俾左個機會我可以學到技巧,如何係比賽上實踐出來.
4年了,隊員變化亦到大,一代到而家二代可謂面目住非(差不多),但我亦覺得我地而家開始真真正正似一隊波,比賽時真正用到教練戰術/部署;比起以前我地比賽/友誼賽時隊形雜亂無章好得多.
近這三場比賽,真係好正,好激動,唔係因為羸左波,而係我地每一個搵到自己比賽中既角色,團結一心,真係用戰術/隊型去贏每一場波.touchwoodd講句,如果今次我地真係去唔到final 2, 我覺得已經比上次籃體聯賽銀盃賽亞軍表現好得多,已經好心滿意足(雖然,落到場有邊個唔想羸丫).
最後,想多謝BEE本雞,多謝BEE工作上都已經好多野做,已經用了陪家庭既時間都為Dream Maker 部署戰術,諗訓練既野;多謝本一直都係我地中間支持我地,有段時間手受傷了,有時訓練比賽都照SUPPORT我地;多謝雞爺,本身雞爺係一個足球界強者,但亦都放下自己所愛去陪我地一齊玩,一齊癲,正呀雞爺!
堅持到底,一定有野睇!YEAH!
BASKETBALLNEVERDIE!

1000人都說讚
你都來比個like及回應

tin 個人網誌 其他文章分享  http://tintinamazing.blogspot.hk/

沒有留言:

張貼留言